استخدام هنرمند نقاش دیواری ارزان

  • artwork
  • 10 اسفند 1398
  • بدون دیدگاه

همانطور که اطلاع دارید استخدام هنرمند نقاش دیواری یا دیوار نگار، بیشتر برای نقاشی روی دیوار ها ،

مکان های عمومی یا هرمکانی که بتوان از آن برای نوشتن، خط‌کشی، نقاشی ،کنده‌ کاری کردن استفاده کرد،

انجام می شود.

به همین خاطر ، وقتی اسمی از هنرمند نقاش دیواری، به میان می آید در ذهن انسان تصویری از فردی که در حال نقاشی روی دیوار است نقش می بندد.

هنرمند نقاش دیواری

باید ها و نباید ها برای هنرمند نقاش دیواری

مواردی که باید به عنوان هنرمند نقاش دیواری بدانید

شما به عنوان هنرمند نقاش دیواری یا دیوار نگار نیازمند هستید یک سری اصول را بدانید.

اول از همه شما نیازمند دانستن توانایی هایی هستید که یک نقاش باید داشته باشد که در زیر به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • داشتن خلاقیت بسیار
  • داشتن نگاه موشکافانه و دید دقیق و هنری به اطراف خود برای پاسخ درست به نیاز مخاطب
  • داشتن آشنایی نسبی با سایر هنرهای تصویری و تجسمی
  • داشتن آشنایی با تمامی ابزارهای نقاشی و سبک ها
  • پشتکار و صبر زیاد
  • داشتن شخصیت درون گرا و علاقه مندی و توانایی کار فردی (در هنگام کشیدن نقاشی ها)
  • شناخت کافی از رنگ ها و توانایی تشخیص رنگها از یکدیگر
 نقاشی طرح های گرافیکی روی دیوار

تحصیلات لازم برای استخدام هنرمند نقاش دیواری

برای ورود به این حرفه لازم نیست که حتما دوره های آموزشی خاصی را گذرانده باشید یا تحصیلات آکادمی و دانشگاهی داشته باشید.

بسیاری از افرادی که قصد ورود به این کار را دارند ، دارای زمینه هنری خوبی در نقاشی هستند. البته مسلم است که برای دیده شدن به عنوان هنرمند نقاش باید به صورت حرفه ای آموزش دید.

شما برای تبدیل شدن به یک هنرمند نقاش حرفه ای میتوانید با صرف وقت و هزینه خود از پکیج های آموزشی از سطح مبتدی تا حرفه ای ، دانشگاه و یا آموزشگاه های آزاد استفاده کنید.همچنین با کلیک روی این لینک میتوانید چند آموزش را مشاهده کنید .

نحوه استخدام هنرمند نقاش دیواری

شما می توانید با عضویت در سایت خدمات هنری و ارسال رزومه از خودتان و سابقه کاری که دارید ، کسب درآمد کنید; همچنین میتوانید برای اینکه به عنوان هنرمند نقاش استخدام بشوید این رزومه را برای کارفرمایان ارسال کنید .

کارفرمایان نیز میتوانند از طریق همین سایت با شما در ارتباط باشند و به شما سفارش بدهند .

افراد زیادی هستند که به دنبال استخدام هنرمند نقاش دیواری ارزان اند سایت خدمات هنری به شما این امکان را می دهد تا ارتباط میان کسانی که به دنبال استخدام هنرمند نقاش دیواری با قیمت مناسب هستند و افرادی که هنرمند نقاش اند و توانایی کار در این زمینه را دارند فراهم شود.

پیدایش نقاشی دیواری به شیوه هنر خیابانی

امروزه به نظر می رسد که هنرمندان به گونه ای گسترده مورد احترام مردم هستند، همانند استادانی که هنرهایشان همیشه در گالری نیویورک و پاریس در معرض نمایش گذاشته می شد، نیستند،

این هنرمندانی که به اصطلاح از آن ها به عنوان هنرمندان خیابانی یاد می شود، از دیوار ها و پیاده رو ها به عنوان بوم نقاشی خود استفاده می کنند.

آنها شاید اسامی معروفی نداشته باشند، یا حتی اصلا اسمی از آنها گفته نشده باشد، اما در راه رفتن به سرکار، وقتی از اطراف تنها یکی از این آثار رد می شوید،

حتما لحظاتی رو برای تماشای این نقاشی ها صرف خواهید کرد، و ممکن هست آنقدر شگفت زده شوید از دیدن این آثار که چند عکس هم از آن ها بگیرید.

برای یک هنرمند نقاش دیواری، هنر خیابانی، به شکل های مختلفی آشکارمی شود، اما زیباترین قسمت آن،

معمولا قسمتی است که برای انسان خطای دید ایجاد می کند یا می شود گفت باعث فریب دادن چشم ها می شود،

به عنوان مثال یک دیوار کاملا معمولی را به یک شاهکار هنری سه بعدی تبدیل می کند یا مثلا یک پیاده رو ساده را به جهانی چند لایه تبدیل می کند،

از عکس یک گودال یا چاهی عمیق و بزرگ، که انگار وقتی روی آن قرار میگیری، داری به مرکز زمین سقوط می کنی ، گرفته تا آثار ها وهنرهایی که بر اساس محیط پیرامون ترکیب شده اند.

شگفت انگیز ترین نقاشی های هنرمندهای نقاشی دیواری در جهان

. نقاشی قفسه کتاب عظیم ، اثر هنرمند نقاش دیواری، ژان ایز دِ مان، در هلند

قفسه غول پیکر کتاب

شاید برای بار اول که این تصویر رو می بینید با خود فکر کنید که شاید دارید به یک کتابخانه یا فروشگاه کتاب نگاه می کنید ولی اصلا اینطور نیست،

این نقاشی زیبا که از آثار یک هنرمند نقاش دیواری است،تنها روی یک ساختمان ساده و معمولی کشیده شده است .

این تصویر بزرگ ترین قفسه کتاب دنیا رو روی نمای یک ساختمان نشان می دهد، ساکنین این ساختمان از هنرمند نقاشی دیواری ( ژان ایز دِ مان ) خواستند که یک نقاشی برای این ساختمان بکشد،

به همین منظور او از ساکنان محلی درخواست کرد که نام کتاب های مورد علاقه شان را به او بگویند، تا در اثر نهایی از این اسامی استفاده کند.

درنتیجه، کتابهایی که در تصویر مشاهده می کنید و در قفسه کتاب قرار گرفته اند، نشان دهنده سلیقه و علایق مختلف افراد یک جامعه کوچک هستند.

سخنی از ژان ایز دمان:

به گفته ژان ایز دمان (هنرمند خیابانی این اثر) : «ما متوجه این موضوع شدیم که این پروژه، بدون هیچ اجباری، مردم را دور هم جمع می‌کند.

آنها به بهانه کتاب‌ها، و صرف نظر از تفاوت در فرهنگ‌ها و صرف نظر از تفاوت در نقطه نظرات سیاسی، با یکدیگر دیدار می‌کنند. »

. رویاهایت را دنبال کن (Chase Your Dreams)، اثر هنرمند نقاش دیواری اودیت،از پرتغال

همانطور که در تصویر می بینید، اودیت، هنرمند نقاش دیواری پرتغالی، مبحث خطای دید یا توهم دیداری را، یک مرحله یا یک پله بالاتر برده است.

این هنرمند در نقاشی “رویاهایت را دنبال کن” که در تصویر بالا مشاهده می کنید و بر روی یک دیوار که اسمی از آن گفته نشده است انجام شده،

از روش آنامورفیک (به کارگیری نقطه دید برتر) ، برای ایجاد توهم سه بعدی، استفاده کرده است.

اودیت همچنین به خاطر نقاشی هایی که از حشرات، در بعد های بسیار بزرگ و عظیم و با اسپری رنگ می کشد، شهرت دارد.

که وقتی به این دسته از آثار او نگاه می کنید انگار هر لحظه قرار است این حشرات به بیرون پرواز کنند و برای کسی که دارد به این نقاشی نگاه می کند،حسی از جنس تهدید و ترس ایجاد می کند .

اثر “رویاهایت را دنبال کن” ، بی خطر ابه نظر می رسد، اما به یکی از مشهور ترین، محبوب ترین و شناخته شده ترین آثار این هنرمند نقاش دیواری (اودیت) تبدیل شده است.

اگر به تصویر نگاه کنید علت مشهور شدن این اثر را خواهید فهمید، در تصویر سایه ای برروی زمین افتاده شده است،که باعث می شود ما فکر کنیم هواپیما، خارج از دیوار قرار گرفته و از دل دیوار بیرون آمده است.

شغل هنری

آماده برای شروع

سایت فراخوان های شغلی هنری سینه پورت برونسپار به شما امکان می دهد فراخوانی را برای استخدام هنرمندان یا هر خدماتی منتشر کنید و یا شغل جدیدی پیدا کنید.